Tänään oltiin päivä mätsärissä, Äetsän seudun koirakerhon sellaisessa. Iiti oli veteraanien "ROP" (niitä oli tasan kaksi vetraanikoiraa ja Iiti voitti vanhemman etuoikeudella). Iiti oli lisäksi BIS-7.  Anna oli älysikareipas ja iloinen, valitiin jatkoon  ja sijoittui sinisten pienten neljänneksi. Esiintyminen Annalla oli vähä sitäsuntätä mutta kivaa oli ja häntä heilui koko ajan Hymy

Mua ei kuitenkaan kehäänasti päästetty (vielä!) Aika nätisti kuitenkin olin enkä rähjännyt (ihan vähä vaan parille tyypille) vaikka kierreltiin aluetta jossa oli koiria vaikka minkälaisia. Yks Kirsi mulle syötti makkaraa ja sit rapsutteli korvantakaa. Ei noi vieraat ihmiset niin kamalia olekaan Hymy. Sit siellä oli mun "sukulaisia" - mudeja. Niiden omistajan kanssa vähä harjoiteletiin kehäkäytöstä ja sitä, että vieraat ihmiset saattaa tulla koskettelee, muualtakin kun vaan rapsuttaan korvantakaa. Mudi -ihmiset on turvallisia reenikavereita tähän kun ne ei hämmästy vaikka saan haukkukohtauksen, ne on tottunut niihin niiden mudien kanssa. Vähän vaan pärräsin kun mua tosta takapäästä hiukan käsiteltiin. Kovasti kuitenkin sain broilerpullaa ja kehuja. Aika kova paikka kuitenkin oli kun piti hilse pintaan  moisesta vetää. No, tää oli eka "näyttelyreeni" ja tästä on hyvä jatkaa. Kyllä me vielä sinne oikeisiinkin näytelmiin mennään tulevaisuudessa, oon niin komeen miäs että tuun varmaan valioks alta aikayksikön.