Oon viimeaikoina käyttäytyny aika hienosti (vaikka mulla on ollut ihan liian vähän tekemistä)

Tossa eilen käytiin illalla Vammalasta (eiku Sastamalasta) lenkillä sellasella lenkkpolulla joka oli hetki sitten latu. Juoksentelin tietty vapaana ja vastaan juo,ksenteli sellaine nuori (Ritan arvauksen mukaan) mali. Se vaan tuli morjestaan meitä ja meni takas omien ihmisten luo. Mä kävin sitä haistaan mutta palasin oman lauman luo ilman haukun haukkua. Olihan Rita ylpee (ja hiukan paljon yllättynyt!)

No tänään sitten yllätin taas! Yks Maarit, jota en ole koskaan aiemmin tavannut tuli sinne putiikkiin hommiin kans. En pihahtanutkaan kopissa vaikka kauppaan tuli uusi ihminen. Tossa kun ne kävi syömässä niin mä pääsin tyttöjen kanssa pienelle lenkille. Se Maarit oli meitä pihalla vartoomassa ja en reagoinut siihen mitenkään. Tytöt häsäs mutta ne onkin tuolaisia hössöjä molemmat - mä en välittänyt mitään. Paitsi kun se kaivo namit taskusta niin kävin hakeen niitä. Ja kun mentiin takas sisään sinne koppiin niin se silittikin mua ja rapsutti korvantakaa ja oli aika kiva. Rita oli ihmeissään ja taas aikas tyytyväinen. Tää oli ihan ekakerta kun ensitapaamisella vieras ihminen saa rapsutella mua Hymy. Mutta sit ku se myöhemmin kävi siellä kopissa veskissä niin sillon mun kyllä piti vähän murrata (ihan vaan muodon vuoksi)...

Että kyllä mä osaan käyttäytyäkin - kunhan vaan viittin!