Tänään käytiin tyttojen kanssa reenaamassa. Tai ei me yhdessä reenattu, työt reenas ja mä odotin autossa. Sitte mä reenasin ja työt oli autossa jne. Reenattiin pujottelua ja Aata. Pujottelussa oli jotain kummallisia verkkoja jotka oli minusta ihan liikaa ja siks hyppäsin niiden yli, pois sieltä keppien ja verkkojen välistä. Sit vedettiin hetki henkee )molemmat - oikeen syvään) ja mentiin ihan superhitaasti. Vaan pari kertaa ja jätetiin asia hautumaan.... sain mä mennä pari kertaa mun lemppariputkee ja hyppiäkin. Hypyissä mä olenkin aika haka, näillä gasellin koivilla hyppääminen (ihan ilman vauhtiakin, kaikki jalat yhtäaikaa ilmaan) on mulle tosi helppoa.

Iiti reenas niitä tanssikuvioitaan ja Anna  Pannukakku kans. Pannukakku yllätti iloisesti ja meni agilityäkin oikeen vauhdilla. Viimeaikoina on hajut kiinnostanut enemmän kuin agility ja siks koko laji on sen osalta ollut tauolla.  Tytö menee ens sunnuntaina Tuulokseen mätsäriin näyttään koiratanssia. Kai mä pääsen mukaan kans...

Sit käytiin tyttöjen kans pieni metsälenkki ja vietiin ne kotiin ja lähdettiin ajelemaan kaksin Ritan kanssa Nässylle riekkuun Emman kans. Ja kyllä mä taas Emmaa juoksutinkin. Ja nyt päästiin Siilinkarille asti ja saatiin (?) Emman kanssa kieritellä niissä (meidän mielestä) hyvissä hajuissa. Joo, ja jahdattiin me variksia kun ne härnäs meitä. Noi ihmiset jo luuli, että kadotaan Ruovedelle asti kun mentiin niin kauas. Käyttäydyin sekä hiihtäjiä ja kävelijöitä kohtaan tosiupeesti, en juossut niiden luo enkä rähjännyt ollenkaan. Mitä vähän kauempaa tuijotin ja tais tulla pari haukkua - mut ihan pari vaan. Onkohan musta tulossa miäs vai mitä? Komensin Emmaa! Ja kotona komensin Pannukakkua - en paljoa mutta silti sain Ritalta tukkapöllyä.. Että kai pitää jättää noi komentelut.

Toivottavasti mennään ens viikolla taas Emman kanssa riekkuun. Mulla kun ei noita riekkukavereita muita olekaan. Toi Nässy pitää varmaan pikkuhiljaa vaihtaa kuivampaan paikkaan mutta nou hätä kun osaan (toivottavasti pian satavarmasti) käyttäytyä!

Huomenna onkin sitten Vammala päivä - ekaa kertaa koko päivä opettelemassa koppielämää. Siitä sitten huomenna lisää....

 P.S. Emman sivuilla on linkki videopätkään jäälenkiltä! Käy kattoon!