... vaikkei taaskaan oo kuulunut mitään ja edelleen kauppailu vie ajan ja mehut.

Agiliidot ryhmässä jätettiin siis ensvuoteen ja ny tokoillaan. Procaniksen valmennusryhmiin ei uskaltauduttu ja muut taas alkaa niin aikasin ettei tuolta kaupalta ehdi. Tokoillaan ny iteksemme ja Elämystassuilla Vammalassa.

Rähinöinnissä olen kunnostautunut: Vuorentaustan lenkillä kävin moikkaan paria koiraa ja tulin takas ku kutsuttiin! Ei edes murinaa! Tänään kaupalla Jokke-Noora kävi vessassa ja mä vaan kattelin kun se meni ja tuli ja rapsutteli pikkutyttöjä. Jutteli se mullekin mutten menny sen luo. Enkä edes murrannut vaikka se oli mun eka tuttavuus tähän tyyppiin.

Muuten kai mene hienosti: pääsen aamuin illoin juoksenteleen mettään vapaana ja kyllä mä juoksenkin. Siinä sivussa sitte vähä tokoilen. Ja silleen meillä tyttöjen kans on kivat oltavat että päästään jokapäivä töihin mukaan eikä tarvi jäädä kotiin. Emman Siru -mamillekin soiteltiin ja mennään jokupäivä joskus taas kroaattiporukalla riekkuun. Noi pikkutytöt kun ei rieku mun kans ja sit pitää riekkua itsekeen jonku kävyn tain kepin kans mettässä tai sitte fleksinarun kans..

Mut palataan.... :-)