Joo, kävi sitten agirodun kans niin että mä pääsen kahteenkin joukkueeseen ja Anna jää kotiin! Joo! Oon sekä aloittelevien että kisaavien joukkueessa. Kyllä mä niistä esteistä jotenkin (en kyllä sujuvasti) selviän mutta toi Rita pelkää, että lähden rähiseen. Ja sit se on ihan paniikissa sen pukujutun kans kun ei koskaan ole aikaa kaupoille tms etsiin niitä tamineita.

Annalle ei sitten tullut joukkuetta :-( Griffoneista bruxit ja belget kisaa mutta brabbarit jäi ilman joukkuetta. Toisaalta hyvä kun Iiti on ollut aika väsy ja Anna saa nyt jäädä sen kaveriksi kotiin agirotupäivänä. Tanssitkin on ollut jäissä kun Iiti on väsy. Iiti hyytyi helteillä ja vie aikas paljon aikaa toipua siitä. Ja sen lisäksi se on ollut aika höppänä ja sen takapää katoaa alta aina välillä. On se välillä kauheen innokas touhuaan mutta touhua kestää noin 15min ja sitten sillä tulee väsy. No, Iiti saa touhuta sen mitä jaksaa ja levätä ihan silloin kun siltä tuntuu! Iiti on sen ansainnut!

Mää oon reenannu agiliitoa oikeen urakalla. Ollaan oltu 3vkon tehokurssilla ProCanicsella, jossa on reenit ollut ma & to. Perjantaisin ollut sit reenit Ok- koirilla. Ja näiden lisäksi käyty aamuisin ottaan esteharjoittelua Vammalassa. Kun agirotu on ohi niin sitten kunnon tauko - saa nää tässä puolen vuoden aikana tulleet asiat vähä laskeutua!

Vaikka agiliito jää pian tauolle niin mun harrasteet jatkuu. Toi Rita oli tiistaina tuomaroimassa epävirallista tokoa ja niitä sääntöjä tavatessa innostui kauheesti taas lajista. Ollaan perusasentoja, sivulle tuloa yms jo vähä päivittäin otettu. Kun sais tuon luoksepäästävyyden vielä kuntoon.  Kun käytiin Ylökin kisoja viime su kattoon niin Satu sai mua rapsuttaakin ja kai Juhakin vähän koski. Enkä ihan kauheesti rähissy siellä kellekään - siis ihan kauheesti. Että kai jos ihan kauheesti aletaan reenaan niin saadaan sekin kuntoon. Ja sitten voidaan ajatella niitä näytelmiäkin... Että mulla tekemistä piisaa!