Juu, Tommi kai kasaamassa joukkuetta/joukkueita ja mää pääsen ainakin (ehkä?) varakoiraksi. Kun jos toi Anna menee petbra -joukkueeseen niin kai ollaan paikalla koko lauma, että siinä sivussa voisi kai yhden radankin pomppia. Siis jos mut kelpuutetaan, kun oon reenannut vasta pari kuukautta koko lajia. Ja hei, Tommi lupas toukokuussa koutsata mua - tai oikeesti Ritaa Hymy. Eli mennään kai reenaan yhdessä Navetalle ja kai se Satiainenkin mukaan tulee...

Agiliidot mun osalta jatkuu - Hannan koirakoulu muuttaa Ylöjärvelle ja me saadaan (ihme kyllä) jatkaa ryhmässä! Vaikka mää ihan joskus ja ihan vähän vaan rähjään ja mekastan... Reenit siis ryhmässä jatkuu OK-koirilla ja omaehtoinen reenaus siirtyy Vammalaan - siis Sastamalaan. Liityttiin Äetsän seudun koirakerhoon ja sen myötä saamme reenata heidän esteillä. Me kun mennään kympiksi sinne kaupalle niin sitä ennen hyvin aikaa pomppia. Reenit ei kyllä ole mun yksinoikeus kun toi Pannu reenaan kans. Sillä kun on se agirotupaikka varmempi ku mulla. Ja sitten Iiti on siinä AnnaPannan reenikaverina ja näyttää ainakin putkeen menot. Ja sitä tanssiakin ne reenaa - oikeesti MUN reeniajalla!

Huomenna mennään taas sinne,  Sastamalaan Äetsän seudun koirakerhon mätsäriin. Anna ainakin osallistuu, Iitikin jos ei sitä väsytä kauheesti ja jos oon superkiltti niin saan osallistua kans. Rita kyllä preppaa sitä tuomaria, etten aiheuta katastrofia.... jos nyt yleensä pääsen osallistumaan. Jokatapauksessa olen mukana "sosiaalistumassa".

Sitä tokotustakin koitetaan reenata mutta jonkun pitäs kattoo perään ettei tuo Rita ihan paa mua pilalle. Pitäs päästä johonki ryhmään reenaan... kovasti oon Reijalle puhunut muttei se meille ryhmää ainakaan viä ole osoittanut... Reijan ja sen Elämystassujen kans on muitakin projekteja vireillä mutta niitä kehitellään vielä.

Että mun elämä on paljon mettälenkkejä, kivasti agiliitoa, vähä tokoa ja lepäilyä "kopissa" kaupalla tai kotona.