Välillä osaan käyttäytyä ihan esimerkillisesti ja välillä taas en Nolostunut Jos mätsärissä osasin niin keskiviikkona jäähallin parkkiksella taas en yhtään. Näin se menee- ylämäki, alamäki, ylämäki....

Saatiin (ihme kyllä) jatkaa OK-koirilla agiliitoryhmässä ja eka kerta meni hienosti, ottaen huomioon että uus ryhmä ja uus reenipaikka Ylöjärvellä. Hannakin kehui edistymistä Hymy. Ja paree edistyäkin kun mä pääsen agirotujoukkueeseen kans - paan Annaa paremmaksi ja pääsen jopa kahteen joukkueeseen: sekä kisaaviin että aloitteleviin. Tosin mun varaan menestystä ei kande jättää..  Käydään aamuisin reenaan Äetsän seudun koirakerhon esteillä ja Tommin kans mennään reenaan helatorstaina. Että koitetaan oppia Agirotuun!

Ja tanssireeneihin pääsin kans. Ja käyttäydyin niin hienosti, että sain olla jopa vapaana. Kentällä jossa olin ekaa kertaa ja siellä oli muitakin koiria reenaamassa. Ei huonosti - minulta! Sallan kanssa kyllä juteltiin, että jos mun ekat tanssikisat sitten sisätiloissa, kaikenvaralta. Rita meinas mulle sitä Neumannin Nahkatakkista tyttöä mutta Salla tyrmäs sen täysin - ei miäs tommosta biisiä tanssi, pitää olla jotain miehisempää. Matkalla kuunneltiin Krokotiilirokkia - josko se sopis?