Eilen oltiin Vahdossa (ei vaahdossa Kieli ulkona ) koiratanssikisoissa koko päivä - Vahto on paikkakunta Turun lähellä jos joku ei tiennyt. Tytöillä oli tanssikisa ja minä Nuup olin mukana sosiaalistumassa. Kisat meni molemmilta tytöiltä ihan penkinalla, Iitille laitettiin väärä biisi väärältä levyltä, josta Rita ihan raivona ja Iiti ei sitten tehnyt mitään. Sijoitus 14./15. (viimeiseksi tullut nöffi karkas kahvioon kesken esityksen). Annan suoritus jäi kesken kun se pelkäs, eli siitäkään ei tullut mitään, ei edes tulosta. Ens kerralla harjoitusluokkaan motivaatioo hakemaan ja repullinen motivointikamaa mukaan! 

Minä Nuupsale olin mukana sosiaalistumassa ja hienosti olinkin sisällä kisapaikalla. Siellä kun pitää olla hiirenhiljaa, ettei häiritse kisasuoritusta ja minähän olin! Nauru Pihalla kyllä piti pari tyyppiä haukkua lyttyyn... 

Autolla ajelu tietää aina jotain kivaa, enkä millään jaksa odottaa rauhassa, että ollaan perillä. Nyt matka kesti yli 2h ja sinnikkäästi haukuin koko menomatkan Huuto. Päivä tais olla aikas rasittava kun tulomatkan olinkin hipihiljaa - tai sitten opin ettei kannata haukkua (* Ritan toive*)

Kuulumisia taas kun jotain tapahtuu!