Tänään lähdettiin aamulla kohti Hesaa, tytöillä oli tanssireenit ja mä pääsin tietty mukaan. Lähdettiin niin hyvissä ajoin, että oltiin Hyvinkäällä paljonn ennen Sallaa ja westieitä ja sehän minulle sopi. Kun en osallistunut tanssireeneihin niin sain  omat reenit ABC:n ympäristössä: ohelmassa oli sosiaalistumista eli kuljettiin pitkin poikin pihaa, seisoskeltiin sisäänkäynnin vieressä ja mun piti olla hiljaa ja vetämättä vaikka ihmisiä tuli ja meni ja ne tuijotti mua. Olin aikas hienosti Hymy. Sit veilä tokoiltiin takapihalla, jossa oli kuiva asfaltti ja aurinko paisto lämpimästi eikä edes tuullut. Kevät! Tein aika hienosti pitkät pätkät seuraamista vaikka siinä oli monenlaista käännöstä. Ja perusasennot on mulle helppoa kauraa muutenkin. Lopuksi vielä harjoiteltiin nopeita maaahanmenoja ja eri asentoja ja niissä pysymistä. Meni aikas hienosti. Rita koittaa saada mut johonki reeniryhmäänki tokoileen.

Loppupäivä olikin mun osalta ikas tylsä. Rita ja työt reenas tunnin ja sitten Rita vielä katseli Sallan ja westien reenit. Niitä koutsas Sini Eriksson, joka on kuulemma TOSIhyvä koiratanssissa, pärjännyt ulkomaillakin. Ja hyvä vaan, että Rita sai oppeja - osaa sitten opettaa minuakin oiiikeen upeeksi tanssikoiraksi. Aina välillä pääsin ulos lenkkeileen mutta loppupäivä oli aikas tylsä. Autossa mä en enää jaksanut ihan koko aikaa haukkua (vrt matka Vahtoon). Menomatkalla kyllä aluks haukuin mut kun huomasin, että ajettiin Nokian ohi niin hiljenin, tulomatkalla ei sitten ollutkaan kommentoitavaa. Onneks (kirjurin kommentti!)