On ollut aika menoa koko viikkoa, mua raahatta paikasta toiseen mutta ei mulla paljon tekemistä ole ollut Otsan rypistys. Viikko sitten oltiin Tuuloksessa kun tytöt oli tanssiesityksessä mätsärissä. Ja mä sain vaan vähän kävellä ympärinsä ja sitten odottelin autossa. Tylsää! Sieltä sitten ajeltiin taas Vammalaan ja siellä kopissakin on tylsää. Koko kauppa (tai tuleva kauppa) täynnä herkkuja ja hajuja ja mä joudun tyttöjen kanssa olemaan jossain hikisessä 15 neliön kopissa. On se niin väärin!

Agiliitoa on sentään ollut tällä viikolla kolme kertaa ja vähän on tokoiltukin lenkkeilyn lomassa. Agikurssiaikoja on vähä viilattu ja tällä viikolla oli reenit sekä keskiviikkona että lauantaina. En enää ihan niin kauheesti huutanut ja aika hienosti osaan mennä. Jopa sellaisen 7m estevälinkin osasin edetä kun Hanna vähän auttoi. Pujottelu verkoillakin sujuu aika henosti ja pysyn lähes 100%:sti verkkojen sisällä. Ja kaikkia hienoja ohjauskuvioitakin osaan mennä jo aika upeesti. Kunhan mulle vaan näytettään selkeesti mitä pitää tehdä Hymy. Torstaina Sastamalaan mennessä kävästiin ihan pikaseen ottaan kontakteja. Tytötkin meni vähä agiliitoa ja tanssahteli.

Eilen käytiin Emman kanssa vähä riekkumassa tossa takamettässä ennen mun reenejä, sain siinä hyvän alkuverryttelyn. Ne tuli käymään täällä kun Sirulla oli jotain menoo tohon Lietsuun. Kiva pitkästä aikaa riekkua oikeen koirakaverin kanssa. Oon ottanu riekkukaveriksi ton fleksinnarun kun muita kavereita ei ole. Tyttöjen kanssa lenkillä pitää aina olla rauhassa muttaku mennään kaksin niin sit saan riehua remmin kans - ku en revi&pure narua vaan pidän sitä suussa ja tapan sitä ja ärisen niin saan riekkua ihan rauhassa. Monesti riekun narun kanssa vaikka olen vapaana. Onks mulla vähä halvat huvit?

Siellä Sastamalassa olitiin viikolla jopa kaks yötäki. Siellä on tositylsää. Rita tekee vaan töitä siellä myymälässä ja me ollaan enimmäkseen kopissa. Siinä ihan lähellä on isoja peltoja, sillä oli hankikanto ja sain pari kertaa juoksennella vapaana. Se oli vähä hienoo! Muuten ollaanki enimmäkseen menty narussa . Eilen oli tosikiva tulla kotiin takas mutta kuulemma kohta lähtetään taas. Tai vielä on harkinnassa jo me koiruudet jäätäis tänne Treelle ja Rita lähtis yksin. Sit se tulis sieltä ainakin nopeempaa takas eikä unohtus sinne...