Tänään tais olla viikon rähinäpäiväNolostunut

Illalla ekaks oltiin epikissä kun Anna starttas kisauransa mölliagilityssä. Mä pääsin hallille sosiaalistumaan ennen kisoja ja näytin kaikille kuinka kroatista lähtee ääntä - ihan varmaan sen jokainen paikallaolija kuuli. Jopa Sarkku tyttöjen kanssa sai haukut. Sit mä jouduinkin loppuajaks autoon Otsan rypistys. Mutta onneks ne järkkäs Annan luokan ekaks, että mä ehdin omiin reeneihini. Anna siis kävi suorittamassa (lähes kokonaan, lihapullan voimalla) mölliradan. Ja iloisesti suorittikin - siihen nähden että oli ekaa kertaa Navetalla ja ekaa kertaa muilla ku Hannan esteillä. Iiti kannusti Annaa radan laidalla ja oli paikalla henkisenä tukena.

Sitten lenkille, työt kotiin ja MUN reenit! Ja äänijänteiden käyttö jatkui (ja Rita häpes, ryhmässä kun kaikki muut koirat ovat kiltististi radan laidalla odottamassa vuoroaan ja mä kommentoin kaikkea ihan kokoajan). Tällä kertaa mulle ei tehty omia juttuja vaan menin samoja tehtäviä ku muutkin, ja olinkin aika hyvä ! Tehtiin semmosia juttuja mitä en ollut koskaan tehnyt: takaa kertoa, jaakotusta ja välistävetoa. Kyllä mä osaan kun toi Rita vaan kertoo selkeesti mitä pitää tehdä! Mutta jotenkin mut pitäisi saada kuulemma hiukan hiljaisemmaksi - mitenhän se onnistuu???