No niin, eilen oli sitten mun ekat agilityreenit ryhmässä. Pääsin Hannan kouluun (OK-koirat) jatkoryhmään. Ne toiset on kyllä jo paljon parempia ku mä mutta mulle tehdäänki omat tehtävät Hymy. OOn agilityä kyllä jo vähä Ritan kanssa reenaillut mutta ollaan aina oltu kaksin, paitsi kerran Navetalla Tommin ja Satiaisen kanssa. Aluks mä siellä hallilla kyllä vähä rähjäsin kun ne koirat ja ihmiset oli mulle ihan uusia. Mutta Hanna antoi mulle hienosti siedätyshoitoa ja lopputunnista olinkin jo ihan rauhassa. Omat tehdäväni tein radalla hienosti vapaana enkä edes koittanut lähteä kommentoimaan mitään niille muille hallilla oleville. Emmää menny ky hyppyä ja puomia ja sitten paria kolmea hyppyä ja putkea. Ja sitten ihan lopuksi vielä pari kertaa kepit. Niitä keppejä pitää alkaa reenaan niillä verkoilla, nyt kun ollaa koirakoululaisia niin saadaan niitä käyttää. Ens perjantaina sitten lisää!