Moi! Mulla on hei kaverit tänään synttärit! Täytän kaks! Yksi, kaksi, minä! Jeeeeeeeeeeeee! Oon jo iso miäs, karvanen ja kaikkee. Vau!

2145492.jpg

Tässä vähän tälläsiä ihan uunituoreita synttäripotrettaja meikäläisestä, joita toi Lily taas napsi sillä hopeisella laatikolla, jossa on se hassu ees sun taas liikkuva putki... (Ja ittelläs on iso nenä!)

2145496.jpg

Joo. Mä en ihan niin hirveesti tykkää tästä poseeraamisesta, varsinkin kun herätetään kesken päiväunien ja käsketään istuun...

2145500.jpg

Rakastettava rimppakinttu <3

2145504.jpg

Mut on muuten nimetty ihan väärin... En mä mikään Tuus PumPum-Raketti oo! Mä oon oikeesti Tuus Ny! Lily on sitä mieltä. Mä kun oon ulkoillessa välillä vähän perässä vedettävää mallia... Liikaa hajuja. Ihanien naisten hajuja. Joo, ronkeli en oo. Nainen kun nainen, kuhan haisee hyvälle. Kaikki käy, paitsi pienet kengät, tai no voin mä ne kengätkin syödä, jos on ylimääräsiä...